Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


    Istoria Counter-Strike

    avatar
    Admin
    Admin


    Mesaje : 37
    Data de înscriere : 24/10/2011

    Istoria Counter-Strike Empty Istoria Counter-Strike

    Mesaj Scris de Admin Mar Oct 25, 2011 8:06 pm

    Istorie CS



    Abreviat CS , este un first-person shooter tactic aparut dintr-un mod Half-Life
    realizat
    de Minh "Gooseman" Le si Jess "Cliffe" Cliffe . Jocul a fost dezvoltat
    intr-o serie de variante de la lansarea originala , ce contine in
    prezent : Counter-Strike:Condition Zero , Counter-Strike:Source si
    Counter-Strike pentru Xbox .

    Counter-Strike pune in lupta o
    echipa de teroristi si alta de trupe speciale ale politiei intr-o serie
    de runde . Fiecare runda e castigata fie prin indeplinirea obiectivului
    misiunii sau prin neutralizarea echipei adverse .Ultima incarnare a
    jocului , Counter-Strike:Source , e bazat pe motorul sursa (Source
    engine) dezvoltat pentru Half-Life . Semne ale influentei majore pe care
    Counter-Strike o exercita pot fi vazute in aparitia unor mod-uri pentru
    jocuri ca Quake III Arena , Unreal Turnament , si alte shootere
    individuale ca Global Operations , America's Army , Call of Duty , True
    Combat Elite si multe altele .

    Din luna mai a anului 2006 pana
    in ziua de astazi Counter-Strike este cel mai jucat first-person shooter
    din lume . In 2002 erau peste 30,000 de servere populate pe internet
    pentru Counter-Strike (locul 2 l-a ocupat Unreal Tournament cu
    aproximativ 9.800 de servere) . In 2004 statisticiile GameSpy aratau ca
    peste 85,000 de utilizatori jucau Counter-Strike simultan , si in 2006 ,
    Steam arata cu regularitate ca 200,000 de utilizatori joaca
    Counter-Strike (mai sunt incluse:Counter-Strike:Source si
    Counter-Strike:Condition Zero) in acelasi timp . Potrivit statisticilor
    adunate de platforma Steam de la Valve acesti utilizatori contribuie
    colectiv la adunarea a 6.177 milioane de minute pe luna , din 5
    februarie 2007 , solidificandusi pozitia ca cel mai popular online
    first-person shooter . Initial Counter-Strike era jucat online cu
    ajutorul serviciului WON , care a fost inchis in 2004 , fortand
    utilizatorii sa schimbe pe Steam (la care unii utilizatori au raspuns
    realizand propria retea WON numita WON2) .


    GAMEPLAY


    Counter-Strike
    este un first-person shooter in care jucatorii se alatuta fie
    teroristilor fie echipelor speciale ale politiei . Fiecare echipa
    incearca sa indeplineasca obiectivele misiunii sau sa elimine echipa
    opusa . Fiecare runda incepe cu cele 2 echipe aparand simultan fiecare
    in bazele lor aflate de obicei la capetele opuse ale hartii . Jucatorul
    poate sa aleaga intre 8 caractere diferite (cate 4 pentru fiecare echipa
    . Counter-Strike:Condition Zero a mai adougat cate un caracter fiecarei
    echipe) . Fiecare jucator porneste , in general cu $800 (desi suma
    poate si editata de un administrator) , 2 cartuse de munitie , un cutit ,
    si un pistol : un Heckler & Koch USP .45 pentru fortele speciale
    ale politiei si un GLOCK 18c pentru teroristi .
    Jucatorilor li se da
    un ragaz inaintea inceperii fiecarei runde (cunoscut sub numele de
    freeze time) pentru a se pregati si a cumpara echipament . Se pot
    intoarce in zona de cumparare (baza) intr-un anumit interval de timp
    pentru a cumpara ecipament nou (90 de secunde default) . Odata ce runda
    s-a terminat jucatorii supravietuitori tin echipamentele cumparate la
    inceputul rundei pentru a fi folosit in runda urmatoare . Jucatorii
    ucisi incep runda cu echipamentul de baza (default) .

    Banusuri
    in $ sunt repartizate pentru castigarea unei runde , pierderea ei ,
    uciderea unui inamic , salvarea unui ostatic sau plantarea bombei .

    Tabela
    de scor arata scorul echipelor in aditie statisticilor pentru fiecare
    jucator : nume , scor(kills) , deaths , si ping-ul(sau LAG-ul in
    milisecunde) . Tabela de scor indica deasemenea si daca un jucator este
    mort sau viu , daca poarta bomba sau este VIP-ul(pe hartiile cu profil
    asasinare) , desi informatiile despre jucatorii aflati in echipa opusa
    sunt restrictionate pana cand jucatorul este mort(dead) , pentru ca
    informatiile sunt importante . Jucatorii ucisi devin "fantome" pentru
    restul rundei , ei nu pot sa-si schimbe numele pana cand nu sunt readusi
    la viata (spawn) din nou , chat-text-ul nu poate fi trimis sau
    receptionat de jucatorii care sunt inca in viata , iat voice-chat-ul
    poate fi doar receptionat de la jucatorii in viata si nu trimis lor
    (asta
    daca nu cumva cvar-ul sv_altalk este setat pe 1) . Multe din noile
    harti FY(fun yard) permit jucatorilor morti sa comunice cu cei ce sunt
    in viata . "Fantomele" pot urmarii restul rundei din perspective
    diferite selectabile , desimajoritatea serverelor opresc unele
    perspective pentru a prevenii ca jucatorii morti sa dezvaluie informatii
    celor inca in viata prin intermediul unor programe media alternative
    (TeamSpeak sau Ventrilo) .
    Aceasta tehnica , cunoscuta sub numele de "ghosting" este considerata cheat in majoritatea shooterelor tactice .


    REALISM

    Counter-Strike
    este menit a fi mai realistic decat shooterele first-person futuristice
    ca si Quake III Arena si Unreal Tournament , dar e construit in asa fel
    incat sa mentina rapiditatea actiunii (pierzand claritatea detaliului)
    .Pentru a ucide un jucator sunt relatin necesare putine lovituri . Insa
    loviturile (damage) nu au impact permanent asupra abilitatii de a fugii
    si a efectua salturi , permitand unui jucator cu doar cateva lovituri
    ramase sa continue lupta la fel de bine ca oricare jucator .Miscarea si
    viteza de sprint sunt momentar restrictionate pentru aproximativ o
    secunda in urma incasarii
    unor lovituri .


    HARTI

    Hartiile
    din Counter-Strike determina gameplay-ul si obiectivele misiunilor .
    Sunt 3 tipuri de harti oficiale in Counter-Strike : Hostage rescuecs in
    fata numelui hartii (ex: cs_militia , cs_office) , (salvarea
    ostaticilor) , identificate cu ajutorul prefixului Bomb defusal
    (dezamorsare bomba) , identificate cu prefixul de in fata numelui hartii
    (ex: de_dust2 , de_inferno) si Assasination (sau asasinat) identificate
    cu ajutorul prefixului as (ex: as_oilrig) , in care un membru al
    echipei fortelor speciale ale politiei devine VIP
    si trebuie
    protejat pana ajunge intr-o zana de evadare (acest tip de harta e absent
    in Counter-Strike:Source) In versiuni timpurii ale jocului mai exista
    inca un tip de harta oficiala numita Terrorist Escape (evadarea
    teroriostilor) .


    ARMELE


    Una
    din caracteristicile incarnarii originale a jocului a fost caarmele nu
    erau fictionale , ca la majoritatea jocurilor de acest gen , in schimb
    folosindu-te modele de arme folosite in lume de grupari teroriste si
    forte ale politiei . Armele sunt , oricum doar semi-realistice : multe
    dintre ele nu respecta "the real thing" pana la ultimul detaliu (difera ,
    spre exemplu calibrul munitiei sau demunile lor) . Sau alte arme nu
    respecta comportarea reala din timpul tragerii , si descarcarea
    cartuselor se face pe partea gresita a armei . Acest fapt se datoreaza
    faptului ca unul din designerii jocului era stangaci
    si a modelat armele fiind tinute in mana stanga .

    Deasemenea
    , comportarea din timpul tragerii , unde gloantele ajung cand arma este
    folosita , se aseamana foarte putin cu comportarea la tragere a armelor
    adevarate .Din punctul asta de vedere Counter-Strike inseamna "multa
    distractie" dar fara realism .

    Cand primele versiuni ale jocului
    au fost lansate armelor lii s-a dat nume fictionale si firme de
    productie la fel de fictionale , asta probabil din cauza problemelor de
    drept de autor . Numele lor sunt vizibile la incepului fiecarei runde
    cand se fac "cumparaturiile" pentru echipament . Consola , pe de alta
    parte se refera intr-un alt mod la arme decat meniul "buy" , folosing
    numele adevarat a armei (ex: Consola numeste "Bullpup" ca "AUG" , arma
    reala pe care Bullpup se bazeaza) .

    CULTURA CS


    Counter-Strike
    este popular din cauza culturii ce il inconjoara , care include tot de
    la jucatori profesionisti si ligi de CS pana la cheating excesiv si
    comportamente de tot felul . Unele echipe profesioniste de
    Counter-Strike numite clanuri castiga bani frumosi pentru a se juca CS ,
    exemplele cele mai concludente sunt : SK Gaming, Team 3D, fanatic .

    MOSTENIREA CS


    Counter-Strike
    ramane extrem de popular pana in zilele noastre . In curent sunt ligi
    online profesioniste ce sustin Counter-Strike cum ar
    fi Cyberathlete
    Amateur League (CAL) si CyberEvolution , o liga de genul "pay-to-play" .
    Diferite concursuri pe LAN sunt tinute in America si Europa , cele mai
    mari fiind Cyberathlete Professional League (CPL) , Electronic Sports
    World Cup (ESWC) , World
    e-Sports Games (WEG) ,si World Cyber Games (WCG) . Aceste campionate sunt televizate , comentate si analizate .

    MODURI SI SCRIPTURI


    Counter-Strike
    este un mod Half-Life si a adunat in jurul sau o comunitate de
    scripteri si moderatori . Unele mod-uri adauga boti iar altele inlatura
    caracteristici pe care unii jucatori le considera enervante sau altele
    creaza mod-uri diferipe . Unele din cele mai populare mod-uri permit
    administratorului unui server mai multa flexibilitate si control asupra
    serverului sau . "Pluginuri admin" , a
    udevenit foarte cunoscute . Exemple: Metamod, AMX Mod si AMX Mod X
    .
    Sunt moduri care pot afecta game-play-ul serios , cum ar fi Gun Game ,
    unde jucatorii incep cu echipamentul de baza si trebuie sa castige
    pentru
    a primi echipament si Zombie Mod , unde una din echipe e formata din
    zombie si trebuie sa raspandeasca o infenctie neutralizand echipa
    adversa
    (folosind doar cutitul) . Un mod tot mai popular este Zombie Horde ,
    unde un numar mare de zombie e pus impotriva oamenilor . Oamenilor lii
    se permite sa foloseasca arme iar zombie folosesc doar cutitul . Alte
    mod-uri contin skin-uri la arme si sprite-uri .
    In cultura generala popularitatea imensa a Counter-Strike a facut sa fie parodiat pe scara larga .




    Istoria Counter-Strike Empty

      Data/ora curentă este: Lun Apr 29, 2024 6:48 am